Rendszerfelügyelet
Hogy Önnek csak a vállalkozására kelljen koncentrálnia!
Vállalkozásunk egyik fő profilját irodák, kis és közép vállalkozások teljes számítástechnikai hardver és szoftver rendszerének tervezése, kiépítése üzemeltetése és folyamatos fejlesztése képezi.
Minden ügyfelünk számára a tevékenységéhez legjobban illő hardver, szoftver támogatást szeretnénk biztosítani, fő célunk hogy az általunk üzemeltetett számítástechnikai rendszerek zavartalan működésükkel támogassák a napi tevékenységeket, legyen az irodai munka, raktározási vagy kereskedelmi tevékenység.
Korszerű adatvédelmi és többszintű adatmentési szolgáltatásainkkal biztosítjuk ügyfeleink adatállományainak teljeskörű védelmét.
Kisvállalkozásoknak Alap Rendszerfelügyeleti Csomag |
Közepes vállalkozásoknak Bővített Rendszerfelügyeleti Csomag |
Egyedi igényekhez Egyedi Rendszerfelügyeleti Csomag |
|
---|---|---|---|
Csomagdíj/hó | 18.000 Ft+áfa | 45.000 Ft +áfa | Szerződés alapján |
Bővítés | Opcionális | Opcionális | Szerződés alapján |
Munkaállomás száma | 1-3 | 1-5 | Szerződés alapján |
Szerver száma | - | 1 | Szerződés alapján |
Telefonos támogatás | Munkanap 8-17 óra | Munkanap 8-17 óra | Munkanap 8-17 óra |
Távfelügyeleti kapcsolat | Munkanap 8-17 óra | Munkanap 8-17 óra | Munkanap 8-17 óra |
Távfelügyeleti munka megkezdése | max 6 órán belül | max 4 órán belül | max 4 órán belül |
Havi ingyenes távfelügyelet | 0.5 óra | 2 óra | Korlátlan |
Távfelügyleti kapcsolati munkavégzés | Órakereten felül óradíjas | Órakereten felül óradíjas | Ingyenes |
Ingyenesen felhasználható kiszállások száma | - | havi egy alkalom 2 munkaórában | - |
Ütemezett távoli frissítés (rendszer, vírusvédelem) felügyelete | Kéthavonta | Havonta | Havonta |
Nyomtatók felügyelete | Munkaállomásonként 1 nyomtató | Munkaállomásonként 1+2 hálózati | Szerződés alapján |
Szerverek hardver/szoftver felügyelete, üzemeltetése | - | Egy Windows, vagy LINUX szerver | Szerződés alapján |
Adatmentés, archiválás kiépítése és felügyelete | Szerződés alapján | Szerződés alapján | Szerződés alapján |
Informatiai támogatás, szaktanácsadás biztosítása | Munkanap 8-17 óra | Munkanap 8-17 óra | Munkanap 8-17 óra |
Garanciális és nem garanciális szerviz lebonyolítása | fixdíjas, és kiszállási díj terheli | fixdíjas, és kiszállási díj terheli | Ingyenes, csak kiszállási díj terheli |
Tűzfalak, virusvédelmi rendszerek felügyelete | Folyamatos ellenőrzés | Folyamatos ellenőrzés | Folyamatos ellenőrzés |
Internet, e-mail elérések kezelése, felügyelete | Szerződés alapján | Szerződés alapján | Szerződés alapján |
Rendszerfelügyeleti tevékenységeink részletezése
Teljeskörű távfelügyelet biztosítása szerverekre és terminálokra
A rendszerfelügyelet alá tartozó szerverekre és kliensekre kiépített táveléréssel
gyorsan és hatékonyan tudunk megoldani olyan problémákat, amelyeket helyszíni kiszállás nélkül távoli eléréssel meg tudunk oldani. Ezek lehetnek, programtelepítések, állományjavítások, szerver beállítások, módosítások, távoli adatmentések, vírusellenőrzések, levelezési beállítások, archiválások stb… A rendelkezésre állás idejét szerződés határozza meg.
A távfelügyelet időtartama minden munkanap 8-17 között biztosított.
A távfelügyelet időtartama minden munkanap 8-17 között biztosított.
Telefonos távsegítség, biztosítása
A telefonos segítség alapértelmezésben hibabejelentés vagy új igény bejelentésére áll rendelkezésre, de ezeken felül a napi munkában felmerülő, informatikai területre vonatkozó kérdésekre is szívesen adunk választ, tanácsot, szakvéleményt.
Telefonos ügyeletünk minden munkanapon 8-17 óráig áll rendelkezésre
Telefonos ügyeletünk minden munkanapon 8-17 óráig áll rendelkezésre
Működésképtelen számítástechnikai berendezések, perifériák szervizbe szállításának biztosítása
Minden általunk beszerzett informatikai berendezésre, azok meghibásodása esetén azok garanciális és nem garanciális javításának lebonyolítását a szerződésben meghatározottak alapján végezzük el. A javítás idejére cseregépet, berendezést csak abban az esetben biztosítunk, ha arról a szerződés ide vonatkozó pontja külön rendelkezik.
Szükség esetén, szerződésben meghatározott időn belüli helyszíni kiszállás biztosítása
Teljeskörű rendszerfelügyelet során akadhatnak olyan problémák, illetve egyéb tevékenységek, amely telefonon, illetve táveléréssel nem oldhatók meg. Ezeket a problémákat, munkákat szakembereink a helyszínen személyesen oldják meg. A havi személyes kiszállás maximális mennyiségét, a kiszállásonként biztosított munkaórák számát a szerződés erre vonatkozó pontja határozza meg. Szintén a szerződés határozza meg a bejelentés és a helyszíni kiszállás közötti rendelkezésre állási időtartamot.
Tűzfalak és vírusvédelmi szoftverek telepítése, karbantartása, üzemeltetése, forgalmazása
A mai világban az információ biztonsága kulcskérdés. A szervereket és munkaállomásokat a zavartalan és folyamatos működés érdekében vírusvédelmi és tűzfalas megoldásokkal meg kell védeni. Cégünk profiljába tartozik ezen rendszerek megtervezése kivitelezése és felügyelete is. Vírusvédelmi megoldásink az ESET termékeire épülnek.
Számítógépek, routerek, switchek védelmének kiépítése és biztosítása helyi szünetmentes áramforrások biztosításával, karbantartásával.
Szolgáltatásunk biztosítja a szerverek és munkaállomások, valamint hálózati eszközök folyamatos, zavartalan üzemeltetését. Ez elsősorban a villámcsapás, túlfeszültség által okozható meghibásodások kiküszöbölésére, illetve a rövid és hosszabb ideig tartó áramszünetek által okozott adatvesztések és meghibásodások kiküszöbölésére vonatkozik. Az adott IT rendszer túlfeszültségvédelmi és áramszünetvédelmi rendszerének kiépítésén kívül biztosítjuk, a védelmi eszközök folyamatos működésének fenntartását. Ez vonatkozhat a szünetmentes eszközök folyamatos ellenőrzésére, akkumulátor cseréjére, illetve tartalék hálózati eszközök (routerek, switchek, szünetmentes eszközök) biztosítására is.
Telepített szoftverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete
Minden IT rendszer működéséhez kellenek szerver (LINUX, Windows server) és kliens (Windows 7,8,1,10) operációs rendszerprogramok, irodai szoftverek (Pl. MS Office), vírusvédelmi szoftverek (pl. NOD32), valamint egyéb partnerenként egyedileg megvásárolt, illetve kifejlesztett integrált és nem integrált vállalati irányítási rendszerek (ERP, SAP), ügyviteli szoftverek (számlázó, könyvelő, bérszámfejtő, készletnyilvántartó, gyártásirányító).
A rendszerfelügyeleti szolgáltatásaink alapján ezeket a rendszerprogamokat és vállalatirányítási programokat telepítés után átvesszük és teljes felügyelet alatt üzemeltetjük.
Egy munkaállomás fejlesztése, illetve létrehozása esetén azokra minden szükséges szoftvert feltelepítünk. (operációs program, irodai program, vírusvédelem, egyedi kliens szoftver, stb..)
Amennyiben valamely programcsomag új frissítést kap a szoftvergyártótól, úgy azokkal a megfelelő programfrissítéseket végrehajtjuk.
Folyamatos informatikai szaktanácsadás
A mai világban felgyorsult az informatikai hardverek és szoftverek fejlődése. Egy felhasználó ma már nem dőlhet kényelmesen hátra, ha nagy munkával sikerül létrehoznia saját IT rendszerét, mert ha nem figyel, akkor bizony azzal fog szembesülni, hogy versenytársai már az informatikai piacon megjelenő új termékek kihasználásával lépéselőnybe kerültek vele szemben. A másik oldalon pedig sokszor maga a felhasználó növi ki a kiépített informatikai rendszerét. Ezért egy partnernek folyamatosan szüksége van arra, hogy megkapja a megfelelő informatikai támogatást a tevékenységével kapcsolatban. Ez nemcsak a kérdésekre adott szaktanácsadást jelentheti, hanem azt, hogy amennyiben a területét érintő újdonság jelenik meg az informatikai piacon, arról tájékoztatást adunk, legyen az egy új szoftver, illetve új berendezés.
Szerverek üzemeltetése, folyamatos ellenőrzése és karbantartása.
Többnyire a felhasználóink IT rendszereinek szervereit mi állítjuk össze, illetve mi installáljuk, de más által kiépített szervereket is üzemeltetünk. A szerverek folyamatos üzemeltetése alapján biztosítanunk kell a szerver szoftverek és hardverek folyamatos működését. Ez alapján folyamatosan kell ellenőrizni a szerver szoftverek hibátlan működését, frissítését és karbantartását. A szerver gépek beállításuk után megállás nélkül folyamatosan működnek. Ez pedig több működési problémát hordoz magában. Ezek a problémák pl. szerver környezeti hőmérséklete, winchesterek üzemelési óraszáma, tápegység állapota. Ez alapján nemcsak üzemeltető, hanem megelőző tevékenységet is kell folytatnunk a zavartalan működés érdekében.
Bemeneti és kimeneti perifériák beszerzése, telepítése, karbantartása (nyomtatók, scannerek, vonalkód olvasók, adatgyűjtők, stb..)
A munkaállomások zavartalan működésének egyik érzékeny pontja a nem elavult, megfelelő minőségű és gyorsaságú perifériák alkalmazása. Az adatbevitelt nagymértékben nehezítheti meg egy elavult, rosszul működő billentyűzet, egér, vonalkódolvasó, adatgyűjtő. Vagy milyen bosszantó lehet egy hibásan működő nyomtató számla, szállítólevél kimutatás nyomtatásakor. Szolgáltatásunkkal külön figyelmet szentelünk a kiegészítő számítástechnikai eszközök karbantartására, fejlesztésére.
Egyéb, szerződésben meghatározott feladatok elvégzése
Természetesen minden felhasználónak lehet olyan egyedi igénye, amelyet nem tartalmaz rendszerfelügyeleti szolgáltatásunk. Amennyiben ilyen egyedi igény merülne fel, azt szerződés keretében beépítjük szolgáltatásaink körébe.